tamargoossens.reismee.nl

Zomaar wat foto's van mijn leventje hier...

Omdat foto's vaak veel meer zeggen dan woorden, hier een aantal random fotootjes van mijn leventje hier...

Dit is de kleine Britta, links enkele dagen oud en rechts na 5 weken. De eerste week van haar leventje logeerde ze bij mij, inmiddels is ze harstikke gezond en slaapt ze lekker in het kinderhuis.

Dagelijks wordt ik wakker met aapjes om mij heen (en nee dan doel ik niet op de kids).

De kids doen niets liever dan helpen, dus meestal is het een gevecht wie mag helpen met wassen..

Ditmaal waren Mary en Gladys de gelukkige..

Tja het ziet er redelijk geposeerd uit, maar niets is minder waar. Iedere ochtend is het een vrolijk gezicht al die kleurige uniformpjes.

En uiteraard kan een foto van de drieling niet ontbreken..

Als laatste ik met onze peuters! Zodra je ergens gaat zitten, willen zij hetzelfde.. Dus dat was mooi handig voor een fotootje!

Reacties

Reacties

Annemarije

Heerlijk om de foto's te zien!! Wat zijn de kids alweer groot!!! Ben ook zo benieuwd naar Ruben, hebje nog foto's van hem? Super vet dat je mocht assisteren bij de operatie!! Wat doe je weer veel indrukken op daar!! Als jij terug bent hangen we aan je lippen tijdens een nieuwe reunie!!
Veel succes daar!!Liefs

joke Lysen

Breng je Britta mee?

Cobie

Wat leuk Tamar; geniet ervan he! Ach dat doe je wel, dat weet ik zeker.

dikke smakkerd

Theo en Francis Goossens

Lieve Tamar , wat doe jij daar vele ontroerende ervaringen op, en wat zullen ze blij zijn met jou en jouw onbaatzuchtige inzet. Wij wensen jou veel succes toe en pas goed op jezelf! liefs van ons.

Jos Fleskes

Beste Tamar,

Fantastisch die verhalen en foto's.
Ik heb je verhalen met veel plezier en af en toe een traan gelezen.
Mooie ervaring in het ziekenhuis opgedaan daar zullen je collega studenten wel jaloers op zijn als heuse assistent van de dokter/chirurg
Mooi verhaal ook over het bezoek van de Koning.
Maar bovenal dat goede werk wat je met veel plezier doet voor de kids spreekt mij het meest aan
Succes en ik blijf uitzien naar je volgende verhaal.
Groeten,
Jos

papa

Ha meisie,

Niet alleen de foto's zijn geweldig, maar alle reacties die je krijgt ook. En eerlijk is eerlijk, wat jij daar doet is gewoon meer dan geweldig. Geweldig voor de kinderen en een geweldige ervaring voor jou.

liefs

pap en mam

mirjam

Geweldig tamar!! Mis het toch echt wel. En wat is mozes groot geworden. Prachtige kids zijn het. Geef ze dikke knuffel. Geniet ervan meid!! Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!