tamargoossens.reismee.nl

Live vanuit Uganda...

En toen was ik ineens uitgenodigd als special guest op het Rob Goossens Interhouse MDD festival van de Makula Foundation School... Zo'n festival wordt wel vaker gehouden, maar ditmaal dus vernoemd naar mijn eigen vader als dank en ter ere van. Eigenlijk was het de bedoeling dat ik de prijzen naderhand zou uitdelen als vertegenwoordiger van, alleen hadden ze mij pas een week van tevoren op de hoogte gesteld van het hele gebeuren, waardoor ik ook nog iets anders had die dag.

Het is wel duidelijk dat er een grote Nederlandse invloed in het project zit. Toen wij namelijk aankwamen in Kampala, kwam de regen al minstens enkele uren met bakken uit de hemel vallen en de meest geniale regel in Uganda is dat als het regent er niks gebeurt, dan staat alles hier even stil. Wij waren dus gezellig nog wat aan het drinken in de stad, bleek ineens dat het festival gewoon op tijd begonnen was. Konden ze me daarna eindelijk introduceren, was ik net weggelopen om de kids ‘achter de schermen' te begroeten.

Maar goed het is uiteindelijk allemaal goed gekomen. Je kunt in ieder geval zien dat de kids ook fanatiek getraind worden in muziek, dans en drama en aangezien ik het zo leuk vond wilde ik dit jullie (en dan uiteraard in het bijzonder de grote fans van de Seeds/Makula Foundation School) niet ontnemen. Dit is namelijk het resultaat...

Makula Foundation School

Makula Foundation School 2

Reacties

Reacties

Cobie

GEWELDIG!!!!

mirjam

Wauw heerlijk

Jos Fleskes

Tamar,

Verrassend en leuk toch dat je vaders naam aan een festival gekoppeld wordt en jij als speciale gast mag komen ....dat nou uitgerekend een keer een programma op tijd begint in de regen ...nou ja ook verrassend toch
Groeten,
Jos

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!