tamargoossens.reismee.nl

Het is weer zaterdag!!!!

Iedere zaterdag gaan we met de kids vissen in onze visvijvers. Het doel is om genoeg vis te vangen zodat we er op zondag van kunnen eten. Ik hoop stiekem altijd dat we alleen maar kleintjes vangen, dan kunnen we het namelijk niet eten.

Nee zonder gein, het leukste van het vissen is dat je wat leuks te doen hebt met voornamelijk de grotere kids. Zij zitten doordeweeks altijd op school en verdwijnen 's avonds in hun family units, waardoor je veel minder de kans krijgt om tijd met hen door te brengen. Dus dit is het uitgelezen moment om lekker met ze te ouwehoeren. Af en toe dondert er weer eens iemand in het water, wat zeker bijdraagt aan de pret!

Wij zorgen vaak voor wat ranje en een koekje en het feest is helemaal compleet.

In principe mogen alleen de grote kids mee, maar af en toe sneaken er ooit wat kleintjes mee de poort uit die lekker toekijken en alhoewel ze allemaal als de dood voor de vissen zijn, vinden ze het heerlijk beneden.

Dora met haar vis:

P.s dit was even snel een klein berichtje tussendoor. Binnenkort komt er weer een uitgebreider verslag van wat ik hier momenteel allemaal uitspook. Ik heb al weer zoveel beleefd, maar doordat er zoveel te doen is, en het allemaal zo leuk is, schiet het updaten van mijn weblog er vaak bij in. Mijn excuses!

Wel bedankt voor alle leuke, lieve reacties. Ik vind het erg leuk om te zien dat zoveel mensen meelezen en leven met mijn avonturen hier!

Reacties

Reacties

Cobie

Nou ja, hier moeten we het daar maar mee doen voorlopig. Da's geen probleem hoor want ik weet hoe het up-daten van de achterblijvers (dat zijn wij Tamar snik snik) er bij in kan schieten. Pas goed op jezelf en geniet!

Dikke kus vanuit het zonnige Deventer van ons allemaal.

jos fleskes

Beste Tamar,
Ik kan mij goed voorstellen dat je verheugd op de zaterdag om met de grote kids te vissen.
Nou ja vissen: ouwehoeren noemde jezelf als leuke bezigheid
Geen wonder dat er geen vissen gevangen worden
Uiteindelijk een goede tactiek van jou
Maar is het een idee om wat hengels in Nederland bijelkaar te krijgen zoadt wat meer kinderen kunnen vissen
Ik zag maar één hengel op de foto.
Veel plezier volgende week zaterdag ....... en bij het vissen snaveltjes toe.
Groeten,
Jos

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!