tamargoossens.reismee.nl

Mission completed...

Op de valreep heb ik dit jaar mijn missie 'kindjes repareren' af kunnen ronden. Alle operaties waren in eerste instantie goed gegaan. Helaas had Brian pech, en had hij na ruim 4 maanden een nieuwe navelbreuk. De dokter was gelukkig erg welwillend en nog geen 4 dagen later lag hij weer op de operatiekamer, zodat ik dit nog net voor vertrek zou kunnen regelen.

Afgelopen dinsdag kon ik ook de bril van Tamar ophalen en daarmee was mijn missie voltooid!

P.s de laatste update volgt na aankomst in Nederland over mijn toch wel erg bijzondere tijd de afgelopen anderhalve maand!

Reacties

Reacties

Eline

Eej nichtje!

Wat goed dat je dat nog net voor vertrek kon doen!
Een hele goede reis terug!! Ben benieuwd naar je verhalen als ik je weer zie :)

Liefs

Lidewey

Sterkte met het afscheid en een hele goeie reis!! Tot zondag!! xxx

Joke Lysen

Wat fijn voor je om met zo'n goed gevoel weg te gaan. Wat heb de kinderen geholpen, fantastisch.
Geniet straks weer in Nederland.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!