tamargoossens.reismee.nl

Verhuizen!!!

Helaas moest ik in Uganda van weblog wisselen. In alle haast heb ik toen voor deze weblog gekozen. Dit was namelijk lekker makkelijk en vooral ook snel gedaan. Iets dat met de internetsnelheid van Uganda erg prettig is.

Nu ik weer in Nederland zit, heb ik iets meer tijd om een echte mooie weblog te bouwen.

Stiekem ben ik dus ook best wel trots op het resultaat. Een weblog, die qua lay-out veel beter bij mij past. Nu ben ik dus ook weer helemaal klaar voor mijn volgende trip. Alhoewel ik nog niet precies weet wanneer het gaat plaatsvinden, hoop ik eigenlijk komende zomer (juli/augustus) 2 a 3 weekjes weer door te brengen bij Noah's Ark. Zodat ik weer even kan genieten van mijn thuis in Afrika.

Dus voor iedereen die het leuk vindt: tamargoossens.wordpress.com

Enne, ook daar kun je je weer aanmelden om automatisch bericht te krijgen als ik weer iets plaats. En wees niet bang. Zolang ik in Nederland ben, zal ik niet/amper wat plaatsen!!!

Reacties

Reacties

Renee

Ik ga je zeker weer volgen, meld me nu al aan!;) xx

jos fleskes

Beste Tamar,

Ziet er goed uit om mee te leven met je volgende reis

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!